بهترین سرمایه گذاری ۱۴۰۳

بهترین سرمایه گذاری ۱۴۰۳

اگر بخواهیم بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ را پیش گویی کنیم بهتر است ابتدا به آمار سال گذشته یعنی سال ۱۴۰۲ سری بزنیم و بهترین گزینه های سرمایه گذاری را با هم مرور کنیم. بهترین گزینه های سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ عبارت بودند از:

  • طلا
  • دلار
  • خودرو
  • ملک
  • بورس و صندوق سرمایه گذاری
  • سپرده بانکی

دلار که یکی از پر طرفدارترین گزینه های سرمایه گذاری است ابتدای سال ۱۴۰۲ را با قیمت ۵۰ هزار تومان شروع کرد و در انتهای سال به رقم ۶۰ هزار تومان رسید. به این معنی که در صورت سرمایه گذاری در بازار ارز سود حاصل در مدت یکسال حدود ۲۵ درصد برای شما بدست می آمد.

طلا نیز که در بازار سرمایه گذاری طرفداران زیادی دارد در ابتدای سال ۱۴۰۲ به قیمت هر گرم ۲ میلیون پانصد هزار تومان خرید و فروش می شد. که این رقم در ابتدای سال ۱۴۰۳ به عدد ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هر گرم رسید. با حساب سرانگشتی می توان دریافت سرمایه گذاری یکساله در بازار طلا منجر به سود حدودی ۲۸ درصدی می شد.

اما بازار خودرو چندان مانند سالهای قبل دچار تورم نشد و سرمایه گذاران کمی در سال ۱۴۰۲ به سمت بازار خودرو گرایش داشتند. گزارش ها حاکی از رشد متوسط ۱۵ درصدی در قیمت خودروهای پر معامله در طول سال ۱۴۰۲ است. و در نتیجه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نبوده است.

بازار ملک هم با رشد حدود ۱۰ درصدی به صورت میانگین سال ۱۴۰۲ را پشت سر گذاشت و سرمایه گذاران در بازار ملک را نمیتوان چندتان موفق دانست.

سرمایه گذاران در بورس ، صندوق های سرمایه گذاری و حساب های بانکی نیز سودی حدود ۱۸ تا ۲۲ درصد در سال را تجربه می کنند و معمولا این عدد بیش از این نخواهد شد.

اسمارت فاندینگ | سکوی تامین مالی جمعی

اما چگونه به سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد دست پیدا کنیم؟

اخیرا سکوهای سرمایه گذاری با سود ثابت ماهانه معرفی شده. که سودهای بیش از سودی که در بازار طلا و دلار در هر سال تجربه می شود، به سرمایه گذاران خود اعطا می کنند. براساس طرح هایی که در این سکوها ارایه می شود می‌توان سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد را نیز تجربه نمود.

اسمارت فاندینگ یک سکوی تامین مالی جمعی است که با هدف تامین سرمایه کسب و کارهای متنوع راه اندازی شده است. در این سکو طرح های مختلفی با سود بالا برای سرمایه گذاران ارایه می گردد. کافی است، وارد این پلتفرم شده و با انتخاب طرح مورد نظر اقدام به سرمایه گذاری در آن طرح کنید. سود ماهانه هر طرح به حساب شما واریز می گردد و این سود تضمینی است.

برای دانلود برنامه اندروید اسمارت فاندینگ کلیک کنید

ورود به سکوی تامین مالی جمعی اسمارت فاندینگ