سرمایه گذاری با سود روزانه

سرمایه گذاری با سود روزانه

اگر به دنبال جایی برای سرمایه گذاری با سود روزانه هستید و میخواهید به صورت روز شمار و روزانه سود سرمایه گذاری خود را دریافت کنید بهتر است این مطلب را مطالعه نمایید.

سود روزانه چیست؟

سود روزشمار به معنی این است که به ازار هر روزی که سرمایه شما نزد سرمایه پذیر قرار دارد سود معادل در نظر گرفته می شود. اما این به آن معنی نیست که هر روز سود برای شما واریز می شود. معمولا واریز سود در بازه های ماهانه انجام میگیرد.

بهترین گزینه سرمایه گذاری با سود روزانه ؟

معمولا بهترین گزینه های سرمایه گذاری همان گزینه هایی هستند که چند معیار مهم را دارا می باشند:

  • امنیت و تضمین پرداخت سود
  • ضمانت باز پرداخت اصل سرمایه
  • بالاترین سود نسبت به سایر گزینه ها
  • و دوره های واریز سود ماهانه

سرمایه گذاری با سود روزانه

اما در شرایط کنونی بهترین گزینه سرمایه گذاری با سود بالا و پرداخت ماهانه چیست؟

در حال حاضر در میان گزینه هایی مانند طلا، ملک، خودرو، دلار و بورس و …. که نوسان بسیار زیادی دارند و وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی متفاوتی می باشند که تضمینی به ثبات و رشد آن هم نیست، گزینه ای مطلوب تر است که هم سود بالا و هم ضمانت در پرداخت سود و رشد سرمایه اولیه را داشته باشد. در حال حاضر سکو های تامین مالی جمعی مانند اسمارت فاندینگ یکی از بهترین سرمایه گذاری با سود روزانه محسوب می شوند.

تامین مالی جمعی چیست؟

سکوهای تامین مالی جمعی دارای مجوز لازم برای جمع آوری سرمایه لازم برای کسب و کارهایی هستند. که به منظور راه اندازی و توسعه کسب و کار خود نیاز به سرمایه دارند. این سرمایه ها به صورت خرد از چندین سرمایه گذار از طریق این سکو ها گردآوری می شود. و به کسب و کار یا طرح مورد نظر سپرده می شود. آن کسب و کار که سرمایه پذیر نامیده می شود نیز متعهد می شود طبق سود تخمینی اعلامی به صورت ماهانه سود را به سرمایه گذاران اعطا نماید.

اسمارت فاندینگ نیز به سکوی تامین مالی جمعی است. برای ورود به پلتفرم تامین مالی جمعی اسمارت فاندینگ می توانید کلیک کنیدو با برای نصب نسخه اندروید اسمارت فاندنیگ از این لینک اقدام کنید

پست قبلی

اپلیکیشن سرمایه گذاری با پول کم

پست بعدی

سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تامین مالی جمعی

تهران، طرشت، برج فناوری شریف. واحد ۵۰۹

تماس با ما