سرمایه گذاری با سود 40 درصد

سرمایه گذاری با سود 40 درصد

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا امکان پذیر است؟

در سال های اخیر شاهد روش های نوینی در سرمایه گذاری بودیم که همگی از ریسک خاص خود برخوردار بودند. اما کدام یک سرمایه گذاری با سود 40 درصد را تضمین می کردند؟

سرمایه گذاری در بازار ارز، سرمایه گذاری در طلا و سکه ، سرمایه گذاری در بازار خودرو ، و یا حتی سرمایه گذاری در بازار ملک و بورس و … . در برخی مواقع سرمایه گذاری با سود 40 درصد را تجربه کرده اند.

اما تمامی این روش های سرمایه گذاری دارای ریسک های پنهان و غیرقابل پیش بینی هستند. که تقریبا هر لحظه ممکن است سرمایه گذاری را پشیمان کنند. اما آیا روشی مطمین برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا وجود دارد؟ در حال حاضر بانک ها سودی معال ۲۰ تا ۲۵ درصد در سال و صندوق های سبد گردان بورسی تا سودی معادل ۳۰ درصد را تضمین می کنند.

اما برای سرمایه گذاری با سود ۴۰ درصد و یا بالاتر که واریز سود به صورت ماهانه انجام شود. و درضمن مطمئن هم باشد باید کمی بیشتر تحقیق کرد. در حال حاضر سرمایه گذاری در برخی طرح های پلتفرم تامین سرمایه جمعی مانند کراد فاندینگ ها می تواند سود بالای ۴۰ درصد با واریز ماهانه را تضمین کند.

سایر گزینه های سرمایه گذاری و جدول سود سالانه هر کدام مطابق با سال ۱۴۰۲ در جدول زیر ارایه شده است.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم

طلاحدود ۲۸ تا ۳۰ درصد
دلارحدود ۲۵ درصد
خودروحدود ۱۵ درصد
ملکحدود ۱۰ درصد در تهران
بورس و صندوق سرمایه گذاریحدود ۱۸ تا ۲۲ درصد
سپرده بانکیحدود ۲۳ درصد (بلند مدت)

کراد فاندینگ چیست؟

کرادفاندینگ یا همان تامین مالی جمعی را میتوان پلتفرمی دانست که به جمع آوری پول های سرگردان افراد پرداخته است. تا برای طرح های کسب و کار و استارتاپ هایی که نیاز به سرمایه در گردش برای اجرای طرح های خود دارند سرمایه جذب کنند. این طرح ها که توسط ضمانت نامه های معتبر تضمین شده اند این اطمینان را به سرمایه گذار خود می دهند. که سود مورد نظر آنها در هر ماه محقق شود. هم سرمایه گذاری و هم سرمایه پذیر در این پلتفرم های کراد فاندینگ یک بازی برد-برد را تجربه می کنند.

 

برای سرمایه گذاری با سود ۴۰ درصد چه کاری کنیم؟

با ورود به پلتفرم کراد فاندینگ مانند اسمارت فاندینگ شما میتوانید فقط با داشتن کد سجام اقدام به سرمایه گذاری در هر طرح کنید. و ضمانت نامه های معتبری نیز برای هر طرح صادر و در پلتفرم قابل رویت است. سود ماهانه هر طرح به صورت علی الحساب به سرمایه گذاری به طور منظم پرداخت می شود. اسمارت فاندینگ دارای مجوز تامین مالی جمعی می باشد

مطالب مرتبط: سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد را اینجا بخوانید.

اسمارت فاندینگ دارای یک اپلیکیشن سرمایه گذاری نیز هست که با نصب بر روی گوشی میتوانید به صورت ماهانه سود و مبلغ سرمایه خود را مشاهده کنید.