سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد + بهترین روش سرمایه گذاری 

سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد + بهترین روش سرمایه گذاری

 در دنیای امروز با نوسانات اقتصادی و تورم، سرمایه گذاران به دنبال بهترین روش های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد هستند. قطعا سوددهی بالا نیازمند بودجه بیشتر، خطرات و ریسک های احتمالی است، با این حال با وجود بازارهای مالی گسترده میتوان بهترین روش سرمایه گذاری را با توجه به اهداف خود پیدا کرد و به سود بالای 30 درصد رسید.

فهرست مطالب 

- بهترین بازارهای سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد 
 - ریسک سرمایه گذاری با سود بالا چیست ؟
 - نکات مهم سرمایه گذاری 
 - جمع بندی

 

بهترین بازارهای سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد کدام اند؟

میزان سوددهی هر بازار با توجه میزان بودجه و دارایی شما میتواند متفاوت باشد. بر اساس آمار سال 1402 بهترین بازارهای سرمایه گذاری با سوددهی بالا بازارهای طلا، دلار، بورس و سپرده های بانکی(بلند مدت) بوده اند. 

بازار طلا

از محبوب ترین بازارهای سرمایه گذاری با سوددهی بالا بازار طلا و خرید فیزیکی طلا است. طبق فشارهای اقتصادی  طلا میتواند یک محافظ در برابر تورم باشد.همچنین با خرید طلای کم اجرت و دست دوم میتوانید ارزش پول خود را در شرایط نا به سامان اقتصادی حفظ کنید

خرید دلار و ارز

  قطعا شما هم شاهد افزایش قیمت دلار و ارزهای دیگر در چند سال اخیر بوده اید. از همین رو خرید دلار و سایر ارزها مثل یورو و دینار میتواند سرمایه گذاری پر بازده ای باشد. البته باید توجه کنید که نگهداری طولانی مدت آنها مشکلات قانونی در پی دارد.

بازار بورس

دانش کافی و تحقیق در بازارهای مالی به  کاهش ریسک در سرمایه گذاری و رسیدن به سود بیشتر را محقق میکند، بازار بورس نیز به همین روال است. با شناخت بهتر سهام های سودده و پیشبینی درست بازار میتوان با خرید سهام درست سرمایه گذاری با سود بالایی داشته باشید. 

سپرده های بانکی

 سپرده های بانکی در دو نوع کوتاه و بلند مدت وجود دارند.  سپرده های بلند مدت برای اشخاصی که هدف سرمایه گذاری در بازه زمانی بلند مدت دارند و اصل پول خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کرده اند گزینه مناسبی است.

خرید خودرو 

خرید خودرو با رکورد چند سال اخیر به عنوان یک سرمایه گذاری پر بازده شناخته میشود. خرید خودرو دست دوم به دلیل استهلاک و هزینه های کمتر مورد استقبال مردم قرار گرفته. البته از معایب خرید خودرو دست دوم و مشکلات فنی و سند حقوقی نیز نباید چشم پوشی کرد.

سرمایه گذاری با سود بالای ۳۰ درصد + بهترین روش سرمایه گذاری

سود بالای 30 درصد از سرمایه گذاری با روش کرادفاندینگ

روش سرمایه گذاری کرادفاندینگ یا همان تامین مالی جمعی به شما اطمینان می‌دهد ازسرمایه‌ ای که دارید، بتوانید بالای 30 درصد سود داشته باشید و به شکل بهتری ریسک‌ها را مدیریت کنید. 

 اسمارت فاندینگ یک روش سرمایه گذاری به صورت تامین مالی جمعی است، در این مدل سرمایه گذاری شما با هر بودجه مدنظری که دارید میتوانید در طرح های سرمایه گذاری کسب و کارهای مختلف شرکت کنید و به سوددهی ماهانه یا سالانه خود برسید. 

کرادفاندینگ یا تامین مالی جمعی چیست؟

چرا اسمارت فاندینگ؟ 

 همانطور که میدانید سرمایه گذاری در بورس،طلا یا خرید فروش املاک و خودرو نیازمند سرمایه قابل توجه و ریسک بالایی هست ولی سرمایه گذاری در اسمارت فاندینگ کاملا بدون ریسک و مطمئن است، با شرکت در طرح های سرمایه گذاری قطعا به همان سود دلخواه خواهید رسید.

نکات مهم سرمایه گذاری

شناخت و اطلاعات کافی در هر زمینه ای میتواند به شما کمک کند. دانش کافی در سرمایه گذاری و مشخص کردن هدف شخصی از سرمایه گذاری میتواند شما را به بازددهی بهتر برساند. از جمله نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید.

  • ریسک پذیری
  • سرمایه اولیه 
  • تنوع در سرمایه گذاری
  • قوانین و مقررات قانونی
  • تورم و نوسانات اقتصادی
  • میزان نقدشوندگی
  • میزان بازدهی

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن سرمایه گذاری آنلاین

جمع بندی

بهترین سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد به عوامل مختلفی از جمله اهداف شخصی، میزان سرمایه اولیه و ریسک  پذیری شما بستگی دارد. پیدا کردن بازاری که تمامی عوامل را داشته باشد در روش های سنتی مانند طلا و بورس امری  نشندنی است. اما سرمایه گذاری به روش نوین اسمارت فاندینگ میتوانیم با حداقل سرمایه حتی 500 تومان به سود بالای سی درصد را با کمترین ریسک تجربه کنیم