بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان

بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان

بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان؛ شاید در نگاه اول سرمایه گذاری با این مبلغ امری نشدنی باشد. اما با ظهور بازارهای مالی مختلف و انواع روش های سرمایه گذاری میتوان با مبلغ کم در آینده به سوددهی رسید. امروزه با توجه به تورم و نوسانات اقتصادی 10 میلیون اگر به سرمایه تبدیل نشود به سرعت مصرف میشود. اگر میخواهید بدانید بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان چیست تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون

معمولا افراد به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای زود بازده و با سود بالا هستند. اما در بین خیل عظیمی از انواع سرمایه گذاری مانند بورس، بازار طلا، ارزهای دیجیتال، تامین مالی جمعی و.. بهترین سرمایه گذاری با ۱۰ میلیون چیست؟ پاسخ به این سوال نیازمند دانش در زمینه سرمایه گذاری است، زیرا هر بازاری ریسک به خصوص خودش را دارد.

در نتیجه افرادی که قصد سرمایه گذاری با 10 میلیون و مبالغ کمتری را دارند با توجه به اینکه قدرت مانور زیادی در این بازار ندارد باید یک یا دو بازار سرمایه را انتخاب کنند
.سرمایه گذاری با سود 40 درصد

سرمایه گذاری در بازار بورس

سرمایه گذاری در بورس و خرید سهام با مبالغ 10 میلیون و کمتر میتواند یکی از بهترین گزینه های هر فرد باشد. اگرچه با توجه به بازار بی رونق بورس در چند سال اخیر ممکن است از دست دادن سرمایه خود بترسید ولی با کمی تحقیق میتوانید در سهام های بنیادی، سهام گروه بانکی و خودرویی و صندوق ها سرمایه گذاری کنید تا سرمایه گذاری با ریسک کمتر و پرسودتری داشته باشید.

سرمایه گذاری طلا

یکی از بهترین سرمایه گذاری ها با بودجه محدود و 10 میلیون تومان خرید طلا است. اگرچه که با 10 میلیون تومان نمیتوان مقدار زیادی طلا خرید ولی با توجه به تورم شدید و نوسانات قیمت طلا و ارز خرید در کشور، طلای کم اجرت یا دست دوم میتواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با پول کم، یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری است. ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها نوعی پول الکترونیکی است که بر حسب تکنولوژی بلاکچین عمل میکند. ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر به دلیل امنیت بالا، شفافیت، سرعت و کم ‌هزینه‌ بودن معاملات رشد چشمگیری داشتند.

از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری با پول کم میتوان به بیت کوین، اتریوم و ریپل اشاره کرد. البته باید توجه کرد که این بازار همانند سایر بازارها دارای نوسانات و ریسک هایی است که بهتر از قبل از سرمایه گذاری از اطلاعات کافی برخوردار باشید.

سرمایه گذاری در بانک

سرمایه‌گذاری در بانک میتواند یک گزینه کم ‌ریسک برای حفظ سرمایه‌ محسوب ‌شود، با این حال در مقایسه با گزینه‌ های دیگر سرمایه گذاری، سود کمتری دارد. در این روش، شخص پس از شروع سرمایه گذاری با نرخ مشخصی سود دریافت میکند.کم ‌ریسک بودن، قابلیت نقدشوندگی بالا و پرداخت سودهای پایدار از ویژگی‌ این نوع سرمایه‌گذاری است.

سرمایه گذاری با ۱۰ میلیون تومان

 

سرمایه گذاری در صندوق ها

صندوق های سرمایه گذاری نیز یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری با بودجه کم است. صندوق های سرمایه با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می کنند و توسط مدیران با تجربه و حرفه ای اداره می شوند.  به طور کلی این صندوق ها به چند دسته صندوق سهامی، درآمد ثابت و مختلط تقسیم طبقه بندی می شوند. واضح است که صندوق ‌های مختلف بازدهی و اهداف متفاوتی دارند.

سرمایه گذاری روی خود

با آموزش مهارت جدید میتوانید سرمایه خود را صرف یادگیری کنید تا در آینده به بازدهی برسید. مهارت هایی همچون طراحی سایت، برنامه نویسی، کسب و کار آنلاین و ... میتواند شما را به اهداف بلند مدت خود نزدیک کند.

 سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ

کرادفاندینگ یا تامین مالی جمعی نوعی از سرمایه گذاری نوین است، بدین صورت که گروهی از مردم یا سرمایه گذاران برای توسعه یک کسب و کار مبلغ دلخواهی را سرمایه گذاری میکنند و به ازای آن ماهانه یا سالانه سود دریافت میکنند. در واقع تامین مالی جمعی نوعی سرمایه گذاری است که با مشارکت مردم بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و شغل آنها صورت میگیرد.

از طرف دیگر سرمایه پذیر که مدیر یک کسب و کار است به دنبال جذب سرمایه و در عوض آن پرداخت سود مشخص  به سرمایه گذاران  و برگرداندن اصل پول آتها پس از پایان دوره است.  

سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان در اسمارت فاندینگ

اسمارت فاندینگ یک پلتفرم سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ است که فرصت سرمایه گذاری با مبالغ کم  را ایجاد کرده. با شرکت در طرح های سرمایه گذاری میتوانید به سود ماهانه و سالانه بالای 30 درصد برسید. 

یکی دیگر از مزیت های سرمایه گذاری در اسمارت فاندینگ علاوه بر دریافت سود بالا بدون ریسک بودن آن است. در مقایسه با دیگر روش های سرمایه گذاری مانند بانک، اسمارت فاندینگ سوددهی بهتری دارد و در مقابل آن نسبت به سرمایه گذاری دربورس و ارز ریسک کمتری دارد. 

سخن آخر

با توجه به مطالب گفته شده طبیعتاً بهترین سرمایه گذاری با مبالغ کم به عوامل مختلف فردی مانند ریسک پذیری، میزان شناخت بازارهای مالی و عوامل اقتصادی و تورم وابسته است.

با این حال با شناخت بهتر انواع بازارهای سرمایه گذاری میتوان به کسب سود بیشتر در کوتاه مدت رسید. 

سرمایه گذاری چیست؟ انواع سرمایه گذاری