معرفی بهترین اپلیکیشن های سرمایه گذاری آنلاین  ‍‍‍‍‍‍

معرفی بهترین اپلیکیشن های سرمایه گذاری آنلاین  ‍‍‍‍‍‍
 سرمایه گذاری در چند سال اخیر با توجه به تورم وروند صعودی دلار از مهم ترین مسائل زندگی ما شده، قطعا شما هم به فکر حفظ ارزش سرمایه خود و سرمایه گذاری اصولی بوده اید. اپلیکیشن سرمایه گذاری آنلاین این امکان را به شما میدهد که بدون اتلاف وقت و دسترسی همیشگی بتوانید سرمایه خود را مدیریت کنید و به بهترین سوددهی برسید. 

اپلیکیشن سرمایه گذاری آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟ 

  • - دسترسی آنلاین در هر زمان و مکان
  • - سرمایه گذاری با کمترین بودجه 
  • - سوددهی بالا و اطمنیان از بازدهی
  • - پشتیبانی از بازارهای مالی مختلف
  • - امکان سرمایه گذاری خوددکار
  • - مشاوره و پشتیبانی
  • - سنجش ریسک های احتمالی و ارائه پیشنهاد مناسب سرمایه گذاری
  • - شفافیت در سرمایه گذاری و آینده مالی
  • - رعایت حریم خصوصی و امنیت 

بیشتر بخوانید: بهترین سرمایه گذاری در ایران

چطور اپلیکیشن سرمایه گذاری مناسب انتخاب کنیم؟ 

انتخاب بهترین اپلیکیشن سرمایه گذاری آنلاین وابسته به چندین فاکتور است که با دانش کافی در هر زمینه میتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه به عوامل مهم در سرمایه گذاری آنلاین میپردازیم.

 میزان سرمایه اولیه و هدف سرمایه گذاری
 انتخاب نوع بازار مالی متناسب در گرو میزان دارایی و سرمایه اولیه شماست. همچنین با شناخت بهترهدفتان از سرمایه گذاری، میزان سوددهی ای که میخواهید و نوع سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت مد نظرخود، میتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.
قوانین و مقررات 
مطمئن شوید اپلیکیشن مورد نظر برای سرمایه گذاری توسط سازمان های دولتی تایید شده باشد. این کار از ریسک های سرمایه گذاری و کلاهبرداری حفاظت میکند.
کارمزد
میزان کارمزدی که هراپلیکیشن از شما میگیرد و هزینه های پنهان بسیار مهم است. با مقایسه کارمزدی هر اپلیکیشن که شامل کارمزدهای ثابت کارمرزد های درصدی یا ترکیبی از این دو است، میتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. بهتر است اپلیکیشنی با کارمزد کمتر انتخاب کنید.
ابزارها
هر اپلیکیشن ابزار متفاوتی را برای تجزیه تحلیل بازرمالی ارائه میدهد. با توجه به میزان اطلاعات و هدفی که دارید باید اپلیکیشنی که ابزار متناسب شما را دارد انتخاب کنید. 

معرفی بهترین اپلیکیشن های سرمایه گذاری آنلاین 

اپلیکیشن های متفاوتی برای سرمایه گذاری آنلاین وجود دارند. در اینجا به معرفی محبوب ترین برنامه های سرمایه گذاری آنلاین میپردازیم.
رابینهود Robinhood
رابین هود یک برنامه سرمایه گذاری آنلاین است که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این برنامه مختص کسانی است که میخواهند سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کنند
ای ترید E*Trade 
یکی دیگر ازاپلیکیشن های محبوب که برای فعالان حرفه ای حوزه ترید است.این برنامه دارای ویژگی هایی مثل تحلیل فنی، مشاوره مالی و معامله اوراق قرضه است که امکان سرمایه گذاری مشترک در صندوق ها را به کاربران میدهد.
آکورنز Acorns
آکورنز یک اپلیکیشن جدید برای سرمایه گذاری های خرد است. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید مبالغ خیلی کم را جمع کنید و آکورنز در ادامه آنها را برای شما سرمایه گذاری میکند.
 ویبول Webull
ویبول برنامه مناسب برای سرمایه گذاران فعال و ترید است. این برنامه با با گزارش دقیق بازارهای مالی و خبری، تکنیک های مناسبی برای تحلیل ارائه میدهد. 
کوین‌ بیس Coinbase
این پلتفرم در بین سرمایه گذاران محبوبیت زیادی دارد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال، کیف پول امن و مشاوره و آموزش در رابطه را ارزهای در این برنامه به سرمایه گذارانی که علاقمند به حوزه ارزهای دیحیتال هستند کمک میکند.
 اسمارت فاندینگ Smart Funding 
 اپلیکیشن اسمارت فاندینگ یک پلتفرم سرمایه گذاری جمعی است که به سرمایه گذاران این امکان را میدهد تا با سرمایه  گذاری در کسب و کارهای کوچک به سود بالای 40 درصد برسند. در واقع شما با هر میزان سرمایه خرد یا کلان میتوانید در این طرح ها شرکت کنید و سود ماهانه و سالانه خود را دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن سرمایه گذاری آنلاین

معرفی اپلیکیشن های سرمایه گذاری آنلاین

  مزایای اپلیکیشن سرمایه گذاری اسمارت فاندینگ

سرمایه گذاری با پول کم: برای سرمایه گذاری دراسمارت فاندینگ نیازبه سرمایه اولیه بالایی ندارید، حتی با پول کم میتوانید در طرح های سرمایه گذاری مختلف شرکت کنید

تنوع طرح های سرمایه گذاری: با وجود طرح های متنوع سرمایه گذاری در اسمارت فاندینگ، محدودیت انتخاب نخواهید داشت. سرمایه گذاری با حدواقل سرمایه را میتوانید شروع کنید و سود بالای ۳۰ درصد بدست آورید.

بیشتر مطالعه کنید: سرمایه گذاری با سود بالای ۳۰ درصد

دسترسی آنلاین و آسان : دسترسی راحت به طرح های متنوع سرمایه گذاری به شما کمک میکند بدون اتلاف وقت در هر زمان و به صورت آنلاین دراپلیکیشن آنلاین اسمارت فاندینگ سرمایه گذاری کنید و طرح های خود را مدیریت کنید.

سخن آخر 

بنابر آنچه که گفتیم انتخاب اپلیکیشن سرمایه گذاری مناسب بسته به شرایط شخصی شما میتواند تاثیر زیادی بربازدهی مالی در آینده داشته باشد. از آنجا که خرید سهام بورس در چندسال اخیر با شکست مواجه شده و بازارهای مالی طلا و ارز سود قابل توجهی نداشتند، اپلیکیشن سرمایه گذاری اسمارت فاندینگ یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری مطمئن و با سوددهی بالا است.