سرمایه گذاری با سود ماهانه

تامین مالی جمعی

برای سرمایه گذاری در طرح هایی که سود آن به صورت ماهانه به شما پرداخت شود انتخاب های متعددی وجود دارد. اما بهتر است قبل از سرمایه گذاری برای دریافت سودهای ماهانه روش سرمایه گذاری خود را با مطالعه بیشتری انتخاب نمایید.

کدام روش سرمایه گذاری برای دریافت سود به صورت ماهانه بهتر است؟

پارامترهای مختلف هر روش را در ذهن خود به صورت یک چک لیست گردآوری کنید:

  • میزان ریسک
  • ضمانت پرداخت سودهای ماهانه
  • درصد سود در هر ماه
  • درصد نقدشوندگی سرمایه

شاید معیارهای دیگری نیز مدنظر قرار داشته باشد که باید به لیست بالا اضافه شود.

سرمایه گذاری با سود ماهانه

پیشنهاد ما

از نظر فردی که دارای نقدینگی و پول سرگردان است، شاید بهترین روش سرمایه گذاری که سود آن به صورت ماهانه به حساب شخص واریز شود، همان روشی است که معیارهای ذکر شده را دارد.

به تازگی پلتفرم‌هایی با نام تامین مالی جمعی شکل گرفته‌اند که هدف آنها تامین سرمایه لازم برای طرح های کسب و کار از افراد است. و به دنبال سرمایه گذاری کم خطر با سود بالا هستند.

این پلتفرم ها دارای ضمانت تعهد پرداخت هستند و سود حاصله از هر طرح سرمایه گذاری را به هر ماه برای سرمایه گذار واریز خواهند کرد. فرایند سپردن پول و دریافت سود به صورت ماهانه با وجود پلتفرم های کراد فاندینگ بسیار راحت تر و کم ریسک تر از قبل می باشد.

در این پلتفرم ها هر طرح به صورت جداگانه دارای سود سالانه متنوع از ۳۰ تا ۵۰ درصد می باشد. پلتفرم اسمارت فاندینگ تحت نسخه های وب اپ و موبایل برای آسان سازی فرآیند سرمایه گذاری طراحی شده است.

نحوه محاسبه و واریز سود ماهانه

اما باید از نحوه محاسبه این سود ماهانه و همچنین نحوه واریز سود در این سکو نیز مطلع شوید. این پلتفرم، سودهای متنوع و متناسب با شرایط هر طرح را قبل از سرمایه گذاری به اطلاع کاربران خواهند رساند. این عدد به صورت علی الحساب سالانه محاسبه و اعلام خواهد شد. با تقسیم این عدد بر عدد ۱۲ ماه سال می توان از میزان سود ماهانه نیز با خبر شد. باید توجه داشت که سود ماهانه در پایان هر ماه محاسباتی و اعلامی در کیف پول هر کاربر واریز می شود. کاربران نیز می‌توانند این عدد را در حسابی که قبلا در سامانه سجام معرفی کرده اند، دریافت کنند و یا اقدام به سرمایه گذاری مجدد نمایند.

پست قبلی

سرمایه گذاری با پول کم

پست بعدی

تامین مالی جمعی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تامین مالی جمعی

تهران، طرشت، برج فناوری شریف. واحد ۵۰۹

تماس با ما